Često postavljena pitanja

Da li vam možemo poslati uređaj na popravku poštom?

Naravno, možete nam poslati uređaj putem AKS ili Post Express kurirske službe.
Cenovnik za AKS Express Kurir možete naći klikom ovde. Za cenovnik Post Express kurirske službe, kliknite ovde. Cenu poštarine plaćate vi, kao pošiljac.

Informacije za slanje:
Ime: TOWR Studio Vršac (Service Up)
Adresa: Vaska Pope 37, 26300 Vršac
Broj telefona: 061 320 60 60

Da li možete doći po uređaj?

Naravno, dolazimo na vašu kućnu adresu po uređaj. Trenutno samo na teritoriji opštine Vršac. Dolazimo i do okolnih sela a cena za svaki kilometar je 20 RSD. Usluga će se uračunati u finalnu cenu popravke, u zavisnosti od pređenih kilometara. Za grad Vršac usluga je besplatna.

Da li mogu lično da vam donesem uređaj?

Naravno, nalazimo se na adresi Vaska Pope 37, Vršac. Čekamo vas na kaficu u radionici!

USLUGE ZA KOMPANIJE

Održavanje IT infrastrukture

Digitalizacija kompanije

Digitalizacija je proces u kojem se, koristeći najmodernije tehnologije, pojednostavljuju interni procesi i dobija totalna kontrola nad sistemom

  • Instalacija i održavanje IT infrastrukture
  • Softverska rešenja za nadzor i centralizaciju podataka kompanije
  • Softverske licence za računare i servere
Kontaktirajte nas za ponudu
HELP DESK

Često postavljena pitanja

Gde se nalazimo i koje nam je radno vreme?

Naša radionica se nalazi u Vršcu, adresa Vaska Pope 37.

Radno vreme nam je od 09:00 do 17:00, od ponedeljka do petka. Subotom i nedeljom ne radimo.

Da li nam možete poslati uređaj poštom?

Naravno, primamo popravke sa cele teritorije R. Srbije. Za detalje slanja poštom, pristupite stranici POŠALJITE UREĐAJ.

Imamo i detaljno uputstvo za pakovanje i zaštitu uređaja pre slanja.

KONTAKT

Hajde da se upoznamo

Za sva vaša pitanja u vezi naših usluga pišite nam putem forme za kontakt ili direktno na našu email adresu a mi ćemo Vam odgovoriti u najkraćem mogućem roku.