Treba uvek imati u vidu da će pošiljke u tranzitu imati agresivan put do odredišta. Koliko u kurirskoj službi, toliko u vozilima u kojima se prenose. Dobro zaštitite vaše uređaje da ne bismo imali više posla oko popravke nego što je potrebno.
Service Up ne može da garantuje da će pošiljka doći u stanju u kojoj je poslata, odgovornost mora da snosi klijent a mi ovim koracima pokušavamo da skrenemo pažnju na važnost pakovanja, pošto kurirskim službama dnevno prođe hiljade paketa kroz ruke i njihov posao je da pošiljka stigne u što kraćem roku na destinaciju. Moramo da stavimo akcenat na pakovanje i zaštitu.
Mi preporučujemo da nam pošaljete video snimak ili slike kada budete pakovali uređaj, da se konsultujemo oko zaštite i da preporučimo dodatne korake ako su potrebne.
Molimo Vas kontaktirajte nas pre nego što nam pošaljete uređaj, da bismo ustanovili nivo kvara i okvirnu cenu.
Naša radionica se nalazi u Vršcu, adresa Vaska Pope 37.
Radno vreme nam je od 09:00 do 17:00, od ponedeljka do petka. Subotom i nedeljom ne radimo.
Naravno, primamo popravke sa cele teritorije R. Srbije. Za detalje slanja poštom, pristupite stranici POŠALJITE UREĐAJ.
Imamo i detaljno uputstvo za pakovanje i zaštitu uređaja pre slanja.
Za sva vaša pitanja u vezi naših usluga pišite nam putem forme za kontakt ili direktno na našu email adresu a mi ćemo Vam odgovoriti u najkraćem mogućem roku.